Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Isnin, 10 November 2008

Bismillah.

"Dah baca bismillah ke belum nie," ujar seorg ibu kepada anaknya. Itulah antara situasi yg sering saya dengar. Ibu sering kali mengingatkan anaknya. Kalau tak baca bismillah nanti syaitan makan sekali. He..budak2 memang pantang perkataan syaitan. Sebab di kepalanya syaitan tu momok atau pocong dlm citer hantu yang sering mereka lihat..Actually, saya ada satu perkara yg ingin dikongsi bersama. Saya perolehnya dpd ceramah Dr Fadzilah Kamsah. Katanya bilamana kita nak masuk rumah bacalah bismillah 3 kali bersama ucapan salam. Lebih baik lagi di tambah dengan doa masuk rumah.Sekiranya kita tak hafal doa tu bacalah ayat kursi ker..hehe panjang sangat ek.Lamanyer nak masuk rumah nie.Kerana di pintu rumah ada syaitan yg mmg akan standby. Fungsinya adalah untuk memecahbelahkan ahli rumah tersebut. Bilamana kita tak baca doa, syaitan nie akan bertenggeklah di bahu kita. Itu yg kadangkala orang yg melihat kita asyik nak marah jer. Ataupun kita lihat org rasa panas jer. Sebabnyer ada benda di bahu kita. Lebih2 lagi mereka yg ada anak kecil. Kalau boleh bagitau pada ahli rumah kita yg lain supaya dapat diamalkan.
Lagi satu saya nak promo satu VCD kanak-kanak mengenai doa harian. VCD nie menunjukkan doa-doa seharian dan penyampaiannya sangat menarik dan berkesan.VCD ni harganya RM 19 jer. Siapa yg berminat boleh hubungi saya. Stok sangat terhad.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan