Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Rabu, 30 Disember 2009

Seminar...

Salam semuanya...
Oh..kepada Founder PMC tu bukannya aper. Sibuk nak cari apa nak masukkan dalam blog nie.. Oklah, sekarang ni dah 31 Disember means that ader baper hari jer lagi nak masuk tahun 2010. Rasanya azam tahun lepas ader yang dah achieve ke belum?... Alhamdulillah, saya kira sudah beberapa azam tahun nie telah tercapai.. Antaranya nak completekan broadband module 2 (bru selesai), nak bisnes(dah start, but still need to improve) dan lain2 lagi... So azam tahun depan nnt pikir dulu..
Oklah, recently ada attend 1 seminar Dr Azizan. Rasanya ada yang kenal ada yang tak kenal. Oklah..x per. Just pengenalan, Dr Azizan nie famous dengan Seminar Rahsia Tarikh Lahir melalui kaedah metafizik. Just share my experience after attend the program. So far so good.... Sebab di situ kita akan di ajar mengenai pengiraan Tarikh Lahir dan personaliti yang berkaitan. Pengiraan dan kaitan personaliti nie adalah mengikutn kajian beliau terhadap beribu individu. So x tahulah baper ribu org yang dia buat untuk kajian beliau. Dari situ kita boleh mengetahui mengenai kekuatan, kelemahan(he also guide how to improve our weakness), bidang kerjaya yang bersesuaian dengan kita. Selain no tarikh lahir kita juga dia kaitan kita dengan elemen alam di mana dikaitkan dengan warna personaliti. Tahukan setiap warna ada daya tarikan atau getarannya sendiri...So, bila nak cuba bidang baru biarlah bersesuaian dengan kekuatan kita. Supaya ia lebih mudah..Sebab x nak terhantuk banyak kali..Mungkin ada yang pesimis mengatakan ia seolah meramal nasib. Terpulang kepada individu untuk mengatakannya. Once you attend the seminar you will know it. Tetapi bagi saya sesuatu yang berlaku pd diri kita bukannya kebetulan tetapi ada sebabnya.
Selain daripada tu terdapat beberapa ilmu lain yang dberikan..Mengenai konsep doa dan kesannya terhadap kita, getaran positif dan getaran negatif(persepsi minda), mind setting, bgmn ingin mencapai target kita dengan cepat dan tepat, cara tabungan simpanan yang betul dan belajar sikit mengenai investment instead of beliau pun mempunyai kepakaran dalam bidang tersebut.
Oklah, kalau ada saper2 yang nak tahu secara random mengenai tarikh lahir anda dan pasangan atau orang terapat anda. Blh email kat saya itri_2182@yahoo.com... Saya boleh share apa yang dapat...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan